1

اگه میخواید فیوز مغزتون بپره و تمام تارهای عصبیتون بهم پیچ بخوره!

باخودتون شطرنج دونفره بازی کنید:|

اونوقت معنی ارورserver not foundمیفهمید:|

 

2

هفته پیش رفتم باشگاه نمیدونم چیکار کردم کمرم نابود شده..

شدم شبیه این پیرزن پیرمردا که14معصوم اسم میبرن تا پا میشن:|

البته بخاطر بدنشستن پشت میزم میشه چون ازصبح تا شب پشت میزم فقط شبا جمعش میکنم پتو زیرپامو صاف میکنم روش میخوابم تا صبح بعد:|

 

3

دخترهمسایمون از من بچه تره ولی هیکلن دوبرابر!بعد من هروقت حالم خوب نیست سردردم میاد میگه توچطوری هنوز زنده ای؟:|

جالبیش اینه ۴فصل سالو واکسن میزنن هرچیزی نمیخورن اما ۳فصل و۳ماه سال سرماخوردن ماهی۲/۳بارم بیمارستانن:|

اونوقت گوش شیطون کر من نهایت یه باربیمارستانی شدم..دوبارم اورژانس..

جریان بیمارستان هم  این بود که چهاردبستان بودم با قرمه سبزی کتف راستم سوخت..

من اونجا گریه میکردم زنه میگفت بازم قرمه سبزی میخوری؟

ومن با گریهمعلومه که  آره...

دراین حد شکمو بودم :|


+بعضی کابوسا چقدر کابوسن:|