1

_بچه ها روی یه برگه بی اسم نظرتونو راجع به من بنویسید بدید

شروع میکنم نوشتن اومدم ازروی شاهکارم عکس بگیرم دیدم استاد داره نگاه میکنه

بدبخت شدم:دی

من:ااا آقای ط میشه برگه منو هم بدید..

برگموگرفت خوند:|

خب میمون مگه نظرمو راجع به تو نوشتم میخونی:|

زدزیرخنده

روآب بخندی:|

استاد همشو دید اولم برگه منو داد به استاد

یعنی بووووق 

هیچی دیگه استادم خوند:|..انا لله و انا الیه راجعون:|

کلیک کنید

2

همیشه ردیف آخر میشینیم 

من:کاش یکی اینو(بخاری) خاموش کنه:|

همه پسرا سرشون تو گوشی همیشه ناشنوان:|

وسط درس

من خطاب به دوستم:چرا این استاده یه جوری حرف میزنه انگار داره به یه مشت گاو درس میده؟!

یهو صدای پوزخند آقای ط بلند شد دستشوگذاشته بود جلو دهنش:|:)))

تا همین نیم ساعت پیش کر بودا:/


3

_میشه هزارتومن کرایه تاکسی بهم بدید تا سرچهارراه برم به خط برسم؟!

مامان:چقد پول میگیری؟مگه تو کارتت پول نیست:|

من:|

رفتم دم در از بابا خداحافظی کنم..

گربه شرک وار زل زدم بهش خندش گرفت دوهزارتومن توجیبش داشت داد به من

مامان دودقیقه بعد :پول خرد ندارم:|بیا۵تومنی بگیر باقیشو میگیرم ازتا رفتی از دستگاه با کارتت پول بگیر

من:دی

دم در خونه

آقای گ(همسایمون):سلام صبح بخیر کجا میری؟!

من:تا سرچهارراه برسم به خط دانشگاه با اجازتون

_نه سوار شو میرسونمت

شاعر در اینجا میفرمایند:شما خونتون مورچه داره؟!:)))

نه انصافا فکر کردیداون۷تومن پس میدم؟!:))