1

انقد بدم میاد موقع احوال پرسی سوالی نمیپرسن که من جواب میدم:|

خیلی زشته ترتیب رعایت کنید دیگه..

یعنی مورد داشتیم طرف گفته چه خبر؟من گفتم خیلی ممنون سلام دارن خدمتتون:|

رعایت کنید دیگه سلام خوبین خانواده خوبن سلام برسون..دیگه این سوالای خارج ازبرنامه چیه میپرسین ادم هنگ میکنه؟:|

 

2

یعنی مزخرف ترین کار غذا خوردن جلو کسیه که معذبی درمقابلش:|

یعنی هرجوریم که بخوای مرتب وتمیز بخوری انگار دهنت یا قاشقت سوراخه بازم غذا میریزه:|

باورکنین تو تنهایی با چنگال سوپ وپلو بخورید قشنگ تر میخورید:|

 

 3

دقت کردین وقتی حالت خوبه پخش تصادفی اهنگ که بزنی همه غمگین میان؟:|درعین حال وقتی حالت بده همش شاد میاد؟:|

به شخصه دراین دوحالت همش درحال زدن گزینهnextهستم..

اخرشم اعصابم خردمیشه قطعش میکنم..

بعد نه خوشیه یادم میاد نه اینکه ازچی ناراحت بودم:|

 

 4

جدیدا یه سیل عظیم آمپاس تو بلاگرای آقا راه افتاده..

آقاگل..آقای لانتوری وحتی کمی تاقسمتی میشه تد هم حساب کرد:|داخان!وباقی دوستان..

از آمپاس دربیان صلوات:|

درضمن به جمله ی بالای وبلاگ توجه شود^_^

push your self!dont settle! just live well

just LIVE:)
^-^



دریافت