1

دلگیرم..

مثل خودم..

دلم گرفته!مثل دخترکی با کلی نقشه اومده خرید..

وبخاطر لوس بازیه بعضیا دست خالی داره برمیگرده..

درهمین حد دلگیر..افسرده-_-

خنده هم نداره:|



2

میگن اگر هرجا که رفتی یه نفر شبیه یک شخص خاص دیدی بدونید عاشق اون شخصید!

من هرجا میرم یکیو شبیه پسر داییم میبینم ولی عاشقش نیستم

تکلیف چیه الان؟:|

همون پسرداییم که گفتم بهش پیتزا پپرونی دادیما:دی


3

اومدیم قشم سوار تاکسی شدیم هیوندا اتوماتیک شیک عروسک اصلا!

بابام پرسید چند خریده

گفت:5/6سال پیش15میلیون:|

الان۲۰۱۷اش درمیاد60میلیون:|

عاغا خب با15میلیون هیوندای کاغذیم نمیدن بهمون که:-(نهایتا یه پراید خوب گیرمون بیاد تازه اگرررر

فک کنم اونجا پراید به عنوان اشانتیون میدن:دی


+هیچی فعلا همینا..

دلگیرم..

دعاکنید خرید کنم وگرنه تا اواسط مهر پست شکست عشقی میزنم:/مرسی,ا:)))





پ.ن:اینم بخاطر دل تو که پست شاد میخواستی:)میخواستم چندشب پیش بزارم که خب...

:)