میگن امشب شب آرزوهاست..

خیلی وقته برای خودم دعا آرزویی ندارم و ازخدا چیزی نخواستم دلیل این لجبازیمو نمیفهمم..بگذریم

اما امشب تک تکتونو دعامیکنم:)یک کاغذ برداشتم لیست کنم کسی از دوست وآشنا یادم نره:دی

برای دوستان بلاگی خصوصا.حتی اونایی که حتی یک بارم وبم نیومدن ونمیشناسنم اما ازغم بعضی پستاشون فهمیدم گاهی چقدرحالشون بده و قوی میمونن..مثله جناب آووکادو که حتی با اینکه نمیشناسمش و وبم نیومده اما هربارکه وبشو خوندم و فهمیدم دلش گرفته دلم خیلی گرفت

برای هاژمحمود و لانتوری که واقعا دمشون گرم که همیشه توی هرحالتی وقتی دلم گرفته بود سعی کردن شادباشن تا حالم خوب شه با اینکه هیچوقت نفهمیدم حال خودشون خوبه یانه:)وحتی بودن روزایی که حال خودشون خوب نبود نخواستن کسی ناراحت شه وخندیدن:)

برای گندم بانو وآقاگل ومترسک که هرسه ازدوستای قدیمی و عزیزمن..و هربارغم هرکدوم وناراحتیشون دیدم..دل پر بعضی وقتای آقاگل..کامنتای بسته ی گندم که میشد بغضشو ازکلمات نوشته شدش فهمید ومترسکی که وقتی فهمیدم رفته بود ازحجم ناراحتی که باعث شد بیخبر بره و نمیفهمیدم چی بود بغض میکردم یا حتی بی اختیار اشک میریختم..

امیدوارم گندم بانو همیشه شاد بنویسه وبهترین ها نصیبش بشه که لایقشه:)آقاگل از روزای قشنگ ومترسک هم خاطرات روزای قشنگش بنویسن:)بلکه خبری هم شد شیرینی افتادیم:دی

تد داخان با دل مهربونش که میخواد همه شاد باشن واون داستان جالب سان دارک..که واقعا نشون دهنده استعداد محشرشه ..

وفابرکاستل باقلم پر از احساسش:)

ازگیره مهربون و زهرا زوج مهندس که امیدوارم همیشه خنده رو لباش باشه از ته دل وسربازجامانده رفیق شفیق خودم,حوابانو,yasi hk ..نرگس بانو  که خیلی بی معرفتی کردم و نشد محبتاشون وکامنتای قشنگشونو جبران کنم..

برای جناب دچار و حورا در انتظار یک اتفاق خوب  که ازخدامیخوام اون انتخاب خوبه به بهترین شکل خیرش باشه و رخ بده.آقا احسان  جناب گمنام و خانومی که دیگه یادما نمیکنه;)من انقلابی ام که خییییییلی درحقم لطف داشتن:)

آقا رضا که درکنارخانومشون خوشبخت باشن ورشد کنن:)آقاحیدر یک آشنای عزیز آقا معلم مهربووووون که به شخصه معلم به این خوبی ندیدم تو زندگیم^_^ ساکن پنت هاوس کاهگلی حبه انگور با کوچولوی توراهیش^_^ اوه حتی هولدن که خیلی زود خورشیدش کنارش بیاد و بچه هارو بستنی دعوت کنه گرچه احتمالا بازم نصیب من نمیشه:|اییش

و برای کسی که وب دستشه مدتی که نیستم وبعضیاتون میشناسیدش..

داداشم(کم از داداشم نداره واقعا وخیلیم عزیزه برام)میخواد ازدواج کنه^_^

شماهم دعاکنید امسال این چندتا خوان جلوپاش پشت سربزاره تا بتونه بره خواستگاری ودست این شیرین خانم بگیره ببره زیره یه سقف وخوشبخت شن که کچلم کرد بس شیرین شیرین کرد:))خلاصه براش دعاکنید:)

 

امشب براتون دعا میکنم..بااینکه نمیدونم از خدا چی میخواین 
البته اگه دعای من تاثیرداشته باشه ونباشم مصداق این ضرب المثل که به دعای گربه سیاه بارون نمیباره:)کاش خدا آبرومو نبره و حتی اگه یکمم شده حال دلتون خوب تر شه:)

 +اگه اسم کسی رو یادم رفت خدایی ناکرده پوزش..ازم ناراحت نشید:)