1

خداشانس بده:|بچه های مردم کار بد میکنن مامانشون دعواشون میکنه بعد میان میگن قهری؟

و در ادامه براش بستنی هم میبرن:|

اونوقت من دیوار کوتاه خونه هستم برای مامانم:|

تازه بعدشم من سکوت میکنم میرم تو اتاقم..کسی نمیاد ببینه من زندم:))

دیر هم برسم بخوام ناز بیارم داداشم تا ته سفررو بلعیده:|:)))

تازه طلبکارمم میشن چرا دیر اومدی سر سفره تقصیر خودته:|

یعنی این مادرا چقدر پسر دوستن خدایا!!:|

نخندین اینا همش درده:))


2

مامان داره برنامه من و اجرا میکنه:|

همون هفته ای سه کتاب:|

مامان:نگاه این آنتونی رابینز و سارا یه چیزی(من فامیلش یادم نمیاد الان:|)اون یکی(بازم من یادم نمیاد:دی)اینا همه از سن من شروع کردن!دارم به خودم امیدوار میشم

من:آخ جون..پاشو جمع کن محمد منو تو هنوز کلی وقت داریم..

مامان بعد از چند ثانیه پوکرفیس زل زدن به دوربین:|

-بیخود..شما بایددرس بخونین مثه فلانی بشین 

من:مامان اون ترک تحصیل کرد:))

-فلانی

من:اونو کلا شوتش کردن از دانشگاه بیرون :))

-فلانی

من:اون که کلا دیپلمم نگرفت:|

و باز هم مادرجان بعد از کمی سکوت..

-حرف نزن:|درستو بخون

:)))


3

پسر خالم شیطونه خرابکاری کرده بود کل گلخونه و لباساشو نابود کرده بود..این سومین دست لباسی بود که خالم عوض کرده بود

خالم خیلی عصبانی شده بود رسما رد داده بود:))

خالم:محمد کثافت مامان عزیزم نکن

من:)))))

خالم:کوفت الهی بچه ات به دنیا اومد همینجوری دیوونت کنه من ببینمت

من:|



مادرا حساس ترین موجودات زمینن..معنی واقعی عشق:)

البته برای تناسب اندام از اعصاب ما به عنوان تردمین استفاده میکنن:))به جان خودم:))

برای سلامتی همه ی مادرا وپدرا صلوات:)