قال سمیرا رحمه الله علیها

اذا اخذت جمیع النساء او رجل او اطفالهم مشتین شکلاتین!

کان واجبا علی احدِ من اصدقائی!ان تدخلوا کل شیءِ فی دسترسکم علی حلقهم!

فبئس العاقبه پررویین:|

 

اون حکم بالا که ترجمه اش واضحه عربی پشتواِ:|عاغا خیلی زشته به خدا توی مراسم مهمونی جشن عزاداری هرچیزی!

یکی میاد نذر داره حالا بودجشم کمه دانشجویی خریده میخواد نذرشو ادا کنه به تعداد خریده!

حالا شروع میکنه پذیرایی همه دیدن خوب دلشون میخواد

بعد مشت مشت برمیدارن جوری که به نصف جمعیتم نمیرسه:|

خب بده!زشته!بابا تبرکی اسمش روشه!تو اگه تبرک بشو بودی با یه لیوان آب زمزم تبرک میشی..

نشی هم سه روزم اگه  تو اب زمزم خیس بخوری تبرک نمیشی:|

اصن من اعتراض دارم!بیاین کمپین تشکیل بدیم:|

بردم جلو یه زنه و بچه هاش اول خودش یه مشت:|بعد سه تا بچش هرکدوم یه مشت:|

نگاه کردم دیدم یه دونه مونده یه بچه داره نگاه میکنه

اومدم برم بدم بهش زنه دست کرد اون یه دونه رو هم برداشت:|

یعنی آی دلم میخواست پاکت بکنم تو حلقش!

 یه خانواده هستن بهشون میگن جهانگیرا(فامیلشونه)..4/5تا پسر دارن!

توی همه مراسما وقتی میخوان درست تقسیم شه فقط جهانگیرا زورشون به مردم به خصوص خانوما میرسه!

مگرنه بقیه همون صف اول دوم میخورن نمیزارن به بقیه برسه

زشته اا:|

 

+قیافه این دختره خیلی باحاله:))دلم میخواست همین ادارو برا بچه هاش دربیارم جیغشون بره هوا دلم خنک شه:|