راستش خیلی سخت بود سعی کردم اونایی که شاخص ترو قابل شناسایی ترن روبنویسم!حدس بزنید:دی


1

این روزا حال روز بیانیون خوب نیس،نه میآپن نه مثل قبل حال دارن.واقیعن چرا؟-___-

اگه خبریه جایی نذریی چیزی میدن بگین ماهم بریم خب:دی


2

اومده میگه:یه چیزی میخوام ارزون باشه...

میگم:این خوبه،

میگه:نه کیفیتم خوب باشه

میگم:اینم خوبه

برگشته میگه نه یکی که هردوشو داشته باشه ،بعد میگه اصلا ولش کن نمیخوام0_o


3

به مفلوک بارترین شکل ممکن دارم سعی میکنم خوب باشم:|

هرهر کرکرم نمیاد ولی توی این هوای نکبت تمام تلاش خودمو میکنم:|

محمد هم مثل همیشه همه تلاششو برا خراب کردنش انجام داد:|دریغ نکرد خلاصه

گفتم بریم پیتزا بخوریم هیچکدوم نیومدن رفتیم پیرهن بخریم با مامان جفتشو جوری برداشتم تن مامان نره!خبیثم خودتونین!:|


4

میون روزای سخت که باید بی انصافی خیلی ها هم تحمل کنی از غرهای صاحب کار و مشکلات زندگی و..

،یا وقتایی که حتی حال خودتم نداری،احوال پرسی ،خوبی گفتن بعضی ها خیلی حالتو خوب میکنه ،یه تسکین برای همه ی این روزا..همینکه یکی هست حواسش هست..از بودنت خوشحاله،قدر این دوستاتونو بدونید


+ببخشید که باقیتونو ننوشتم-_-حدس زدین؟؟این پایین با رنگ سفید نوشتم:دی


هاژمحمود-لانتوری-مریم-محمود بنایی