1
دلدادگان رو نگاه میکنید که؟اون برادر نخبه رو دیدید؟
کلا تعطیله!انقدر مامان بابای من حرص میخورن:))
مامان:اسمش نخبه است چقدر بی عقلا!
من:این نخبه ها کلا بعضیاشون رد دادن!پارسالم یکی از نخبه ها خودکشی کرد بخاطره یه دختره:|
بابا:|
من:خیلی خوشحالین نابغه نشدم نه؟^_^


2

من فحش که میخوام بدم حول حیوونا میچرخه:|
برادرا هم که همیشه رو اعصابن!
من:اهههه محمد چرا انقدر گاوی؟؟وقتاییم من حال ندارم خرتر میشی:|
داداشم:الان نفهمیدیم گاویم یا خریم:|
من:داداش هرکدومو دوست داری بیشتر بگو یوقت با من تعارف نکنی-_-
#بی ادبم خودتونین:|

3
مامان:مجبور شدم رژیممو بشکنم!
داداش:مگه شما رژیمم میگیری؟
من:آره والا ما هر وقت شما رو میبینیم داری پیش دستی پیش دستی میخوری😁
مامان:کوفت،بیشعورا😒😒من ازون موقع 70گرم کم کردم
ما😂😂😂


4
راستیییی مریم لطف کرد اومد مدلم شد😁
نگم داستان ها داشتیم بعد رفتیم آیس پک بزنیم!
همیشه وقتی میرم گوشه ترین میز رو پشت به همه میشینم که از گلوم بره پایین،اما مریم گفت بیرون بشینیم دوست مریم اومد و مشغول حرف شدن همونطور که من تمام زورمو میزدم ایس پکو بالا بکشم یکی از بچه ها دانشگاه و دبیرستان و دیدم که از دبیرستان و دانشگاه حتی همش دوست پسر عوض میکرد!با یه پسره ی قد بلند داشتم محاسبه میکردم ببینم کیش میشه😂😂یادم اومد بچه ها گفتن با یه پسره خوشکل نامزد کرده:|خلاصه دخترم اصلا محل نداد رفتن
یه پسره اومد گیر داد یا فال بخر ازم یا ایس پک بگیر برام:|آخرم کوفتمون کرد ولی من تا تهشو خوردم پول داده بودم:|
هم فال گرفتیم هم مریم بت من طور ایس پک گرفت براشون😁


+چهارشنبه کلاس دارم با بچه ها!دعا کنید رضایت داشته باشن این ترم بهم کلاس بدن🙏