راستش کامل نخونده بودم..اما اولشو که خونده بودم همش تو ذهنم پخش میشد...انقدر وسوسه شدم و تو ذهنم مرورش کردم تا امشب کامل خوندمش

کامنت به پستی از هولدن که گفته بود شرایطش خوب نیست و هرلحظه ممکن باز بد شه

  • آقای کرم
  • مگه هر لحظه آبستن حوادث وحشتناک نیست؟ مگه هر لحظه تو خیابون ممکن نیست یکی با ترمز بریده از رو آدم رد شه؟ مگه ممکن نیست پنکه از سرعت زیاد کنده بشه و چرخ چرخان بیاد پایین؟ سالم موندن با اون حجم از روغن و نمک مصرفی و عدم ورزش منظم؟ بگذریم از سیگاری‌که به طور طبیعی باید ظرف سه ماه بیش از صد و نه بیماری که فقط شامل هیجده نوع سرطان می شه و هنوز به یکیش هم مبتلا نشدی جون سالم به در بردی و راس راس می گردی، می دونی چیه؟ تو به نجات از اینا و نجات دهندت از اینا عادت کردی. از اینم نجاتت و نجاتش می ده

    Copyright ©هیولای درون


    حالا شما بگید قشنگ ترین کامنتی که خوندید و روتون تاثیر گذاشته؟

    هرکی دوست داره بنویسه و لینکشو برام بفرسته:)،و من دعوت میکنم از:حوا_ حورا_ گندم _اسوکا _هاژمحمود

    آش کشکه دوستتونه،بخورین پاتونه نخورین پاتونه😁