1
1امروز سر کلاس استاد یه مطلب خیلی قشنگ خوند که در مورد این بود که توی این شرایط چجوری برخورد کنیم...
که دوتن از مزخرف ترین بچه های کلاس هم شروع کردن به اعتراض که نه ما چرا خوشحال باشیم و ازین حرفا
یکیشون که ازون خودشیفته هاست که انقدر کلاسش بالاست که جواب سلام مارو هم نمیده باز مثل همیشه اشاره کرد که تو استرالیا(از ترم اول دهن مارو صاف کردبا این استرالیا و نامزدش)بودیم بابام به عشق ایران برگشت اما حالا به ما میگه برید از ایران هرطور که میتونی:|و اینکه چرا فلانی از نویسنده کتاب  تقدیر کرده تو این وضع مملکت!
اینجا بود که سکوت جایز ندونستم و گفتم میدونید استاد به من ثابت شده عموما ادمایی که بیشتر انتقاد میکنن از همه از همه بی خاصیت ترن از طرفی خودشون تا لنگ ظهر میخوابن و بانی همه چیو بقیه میدونن و درمورد مسائل بدون اینکه دنبال فهمش باشن فقط انتقاد میکنن و هی همه چیو بهم میبافن!

2
میون انتقادای فان اون چندنفر که گوشیشونم  اپله و هی عکس از دارایی های خزشونو میزارن و پروفایلشونم میزن من شر حاسد اذا حسد(یکی نیست بگه شما فقط از اتاق خوابت با اقات عکس نذاشتی،اینکه میگما یعنی از لاک زدن اقاش به ناخنای پاش و حتی آماده کردن امپول ویتامینه اقادکترشون واسه ویتامینه کردن سرکار خانم هم دریغ نمیکنه،اونوقت با این همه کمالات نگاری ما بهت حسودی کنیم؟😂😒) و اینکه میگفتن خاک بر سر شدیم!استاد گفت شما مغازه دارین فقط جنس خارجی هم میارید که جنساتون تو گمرگ گیر کرده؟گفتن نه؟همش خارج میرید میاید؟گفتن نه!گفت پس چه ارتباط مستقیک دیگه ای با دلار دارید که انقدر اظهار بدبختی میکنید؟چون باید به جای چهار دست دو دست مانتو بگیرید؟


3
این استاد فرانسمون علاوه بر سوادش خارج هم زیاد رفته!گفت این دزدی زمان ما هم بود زمان شاه هم بود،میخوام بدونم،پارسال همین موقع که دلار3تومن بود احساس خوشبختی میکردین؟خوشحال بودین؟زمان احمدی نژاد چی؟خوشحال بودین؟نبودین!هربار یه بهونه ای برای انتقاد و احساس نارضایتی داشتید!پدرانتون هم زمان شاه هم راضی نبودن!!این دوره های سخت میان ولی با این خود خار پنداریا این حقیر پنداشتن خودمون فقط مثل سم از پا درمون میاره،قرار نیست چون مسئولین بدن بکشین کنار خودتونو اینجوری تباه کنین!این عمری که صرف ناله و انتقاد و درگیر این چیزها میکنید همین جوونیتونه


4
راستی چقدر درپس همین یاس و ناامیدی ها برای فردا ها بوی خرابیه ریشه ایمانای پوشالیمون حس میشه!من نمیخوام کسیو ممتهم کنم خودمو میگم!اصلا از کجا مطمئنی که فردا زنده ای که حرص و جوش سال های بعدتو داری؟اصلا یادمون رفته خدارو..انگار مثل یه مشت مخلوق ناتوان افریده شدیم بی صاحب تا برای خودمون چرا کنیم؟؟که روزی مارو خدا میده نه دلالا نه اختلاس گرا نه ترامپ نه روحانی!اما میدونین چیه؟
وقتی خدامون وروزی رسونمون درحد همین آدمهایی که گفتم کوچیک شد و اینارو روزی دهمون دیدیم!خدا هم مارو به همینا وا میگذاره!بد میبینیم از بی ایمانی و بی توکلی بد!



+من میفهمم فقر و خوبم میفهمم،دوستای بیانی برام عزیزین اما توی این یه مورد از تائید کردن کامنتایی با بار منفی خودداری میکنم!خیلی ببخشید منو:)