1

اگه بگن از اعجابات مربیت بگو،بایدبگم بعد این همه سال ورزش هنوز وقتی یه هفته دیر برم کلاس،😶یعنی یه جاهایی از بدنتون میگیره یا میبنده که فکرشم نمی کنید
واگه ازم بپرسید از قشنگیای ورزش و تناسب اندام کدومش جداب تره؟قطعا سیکس پک نیست!بلکه اون خط کانال مانند که روی ستون فقرات پشت کمره در اثر تقویت فیله و عضلات کمر تشکیل میشه و از وسط کتف تا پایین کمر معلومه از جذاب تریناست:دی
خیلی جذابه،شوهر ورزشکاری که اینو داشته باشه چهار هیچ از همه جلوتره😃


2

بعد از گذروندن چندروز افسردگی امروز حالم خیلی خوبه الهی شکر😊5ساعتی رو بارفقای13/14ساله گذروندم.. که یکیشون داره مامان میشه💃💃
و بعد که اومدم فهمیدم برا عروسی شنبه شب دوتا مشتری دارم(دخترای این یکی همسایه) و عروسم 👰میخوادسوم بیاد پیش من تا من درستش کنم(آیکن ذوق😎)دعا کنید خوب دربیان


3

پیرامون عروسی دختر همسایه مامان نخود فرنگیاشوخرد کرد تا بزاره تو خونش..
من خطاب به مامان گفتم:میدونی 5/6سال دیگه من خواستم عروس شم راحتی قرار نیست کلی انواع سبزی خوراکی بزاری،الان با نخود فرنگی غیر استانبولی من هیچی نمیدونم،که استانبولی هم نپختم تاحالا:|
گفت:اا اگه مادرشوهرتم مثل مادرشوهر فاطمه باشه جرئت داری؟
منم از اونجایی که خیلی وقته سرسختانه ازین حرکت کثیف فضولی توی خونه اتاق کمد حتی دستشویی خونه تازه عروسا متنفرم(حتی از بوفه چیدنم بیزارم.چه حرکتیه:|کی میخوایم یاد بگیرم اینگه مردم چی دارن به ما ربطی نداره)، و از قبل گفتم نمیزارم کسی دور بیوفته تو خونم شب عروسی..با توجه به اون گفتم مگه من میزارم احدی بخواد یخچال فریزر منو بگرده ببینه من چی دارم؟
که یهو انگار بابا بد برداشت کرد و با چهره دلخور روکرد به من گفت:
دیگه این حرف زدی هیچوقت دیگه نمیزنی!
اگر تو بچه ی من و مامانتی:| باید بفهمی به پدر شوهر مادر شوهر قد پدر مادر خودت حتی بیشتر احترام بزاری اصلا دستشونم ببوسی!اینو مطمئن باش اگه بد مادر شوهرتو پیش شوهرت بگی خودتو خراب کردی!😶
و اومد بگه شوهرت بز نیست که!
گفت اون شوهر بزت:| عقل داره میفهمه تو اگه بخوایش برای زندگیت مادرو پدرشم میخوای..و بدون هیچ مرد زندگی ای مادرشو بخاطر زنش کنار نخواهد گذاشت:|
بعد من کلی به بابا توضیح دادم که منظورم این نبود،بحث شب عروسی و... که خیلیا از قصد به نیت فضولی حتی کمدای عروس داماد میگردن!
حالا این وسط داداشم گفت خیلی خب من وقتی اومد بز صداش میکنم😒
حالا بحث بعدی بابا و داداش بود که بابا میگفت میخواستم بگم بز نیست عقل وشعور داره! داداش میگفت نه من دیگه بز صداش میکنم:|
و در آخر مامانم رد میشد نگاه میکرد میزد زیر خنده میگفت:نخود فرنگی هم نمیخوای، راستی مادر شوهرت چی؟😒😒