1

یکی از آقایون ترم بالایی آموزشگاه بخاطر خوب بودن سطح زبانش داره کلاسای اساتید مختلف رو آبزرو میره تا کم کم تدریس شروع کنه! یه جوونه به شدت پرحرفه، ازونجایی که از تدریس من راضین این سومین نفری بود که برای دیدن روش تدریسم برای تدریس سرکلاسم اومد،کلاسای ترم اولیا هرجلسه بارها حروف تکرار میشه روزی که سر کلاس ترم اولیای من اومد برا آبزرو شاد و خوشحال

با بچه ها تکرار میکرد و براش جالب بود وایوقتی به اخراش رسید خصوصا نیم ساعت آخر قشنگ پوکر فیس بود!

بعد که بچه ها رفتن گفت: سرسام نمیگیری؟ من بودم میزدم شت و پتشوشن میکردم سردرد نمیشی ؟خدا بیامرزدت واقعا!:|

 

2

خواه ناخواه همیشه یه سری از بچه ها خیلی عزیزترن،بعضی بچه هارو میبینی نمیتونی نخندی نیشت باز نشه.البته بعضیاشونم باید بگیری از کلاس بندازی بیرون:|

یکی ازین شاگردای بامزم ده سالشه و از بقیه 3سالی رو حداقل بچه تره. ریزه میزس سرخه صورت گرد و عینکی..

هروقت ازش درس میپرسم نیاز داره فکر کنه انگشتشو میبره سمت دهنش به حالت فکر روی لبش

اما وقتی کلا گیج میشه سرشو میخوارونه

به حدی این حالاتو ریتمیک و غیر ارادی داره که نمیشه بهش نخندید واقعا 

وقتی دستش میره رو دهنش همکلاسیاش میگن گیج شد!و وقتی میره سمت سرش همه میگن دیگه تموم بچه هنگ کرد😅😅

 

3

از اول راهنمایی عشق ساعت بودم هر ساعتی که ازون موقع برام خریدن دارم،اما ازونجایی که همشون ازین ساعتای ارزون بودن ته تهش 50هزار تومن همه موتوراشون ترکیدن،و همیشه بیرون میرفتم ویترین ساعت فروشیارو نگاه میکردم

تا ابن چندوقت یه ساعت چشممو گرفت مارک کاسیو،خواستین مدلشو میگم برید سلیقمو ببینید😅

ولی خیلی گرونه!حقوقمم بگیرم بنظرم باز200/300تومنی کم دارم از طرفی مامان همش میگه گرونه..

و من هر مدل ساعت دیگه ای دیدم بازم همونو میخوام.تقریبا هرروز بهش فکر میکنم!😅به امید اینکه تا دوهفته دیگه بخرمش😊

 

4

مدرسان شریف کتاباش بهتره یا ماهان؟

 

5

و بعضی حرفارو که نمیشه گفت:) التماس دعا