1

راستش عمیقا دلم برا خرید لوازم التحریر مدرسه تنگ شده 

دلم برای بچه مدرسه ایا می سوزه الان کلاساشون شدن مجازی :|چه خاطره ای میمونه براشون؟من کلی خاطره و عکس دارم ازون زمان. چی برا اینا میمونه وویس؟:|

امیدوارم این دوران زود بگذره

 

2

دچار درد شدید در دست چپم شدم  اول فکر کردم شاید مربوط به قلبه اما

گفتم باشگاه برم ومربی گفت کشیدگی عضله است و یا ممکنه تاندون باشه

رفتم پزشک اورژانس اونم انقدر سرش شلوغ بود دستمو گرفت بالا پایین کردگفت درد داری

گفتم نه(نمیدونم شاید داغ بودم حالیم نبود:|)

ولی اومدم شدیدا  درد داره که درونشه ربطی به حرکت دادنش نداره چندان

بعد کلی کاشف به عمل اومد احتمالا بابت اون سه جلسه ایه که چرخ خیاطیمو میبردم کلاس خیاطی

 

3

برای کنکور امسال نخونده بودم شدم 504 راستش کتاب 504هم نخوندم 1100میخوندم که انقدر کلمات سخت بود یه تست ووکب هم نزدم:| شاید این یه نشونه است نه؟

504تهران شبانه نمیشه؟

 

4

یه وقتایی پول میشه، نه اشتباه شد. یه وقتایی ما میشیم جن پول بسم الله

درحال حاضر یه عالمه چیز میز دلم میخواد بخرم پول ندارم😅

همش تقصیر کروناست، حریدا شده مجازی تنوع ها بالا:|