1

چقدر فضای بلاگ یخ شده:|

به قول بچه ها خُنُک:|

میخوام قهر کنم با همتون:|

البته دراصل یه مدت دسترسی به اینترنت ندارم..

گفتم حالا که نیستم  قهرم کنم:|

 

2

داریم نزدیک به روز هایی میشیم

کارت بابا ها رو برداریم

جهت خرید جوراب و زیرپوش:|

خدایی روزه مرد نبود مردا از بی جورابی چیکار میکردن؟:|

 

3

جدیدا با موهام مشکل پیدا کردم شدیدا:|

یه چندوقتی همه ازشون تعریف میکردن..واغلب کسی بود ببافه.البته به جز مامانم:|

در طی چند ماهه گذشته شاید یک بار مامانم موهامو بافته باشه..

وگرنه در جواب اینکه موهامو بباف میگه:

بده خاله ببافه

بده معصومه

بگو زندایی ببافه

حوصله ندارم با این موهای بلندت برو کوتاهشون کن:|

هروقت یاد گرفتی موهاتو ببافی موبلند بزار:|

قبل تر ها یه سری چندتا فیلم آموزشی گرفتم مامانم یاد بگیره ببافه موهاموانواع مختلف..

یه آسونشو یاد گرفت یه بار بافت

دیگه نبافت:|و واسه همون بافت ساده هم باید وقت قبلی بگیرم ازش:|


4

بابام دیشب یه سوال کامپیوتری داشت

صدام کرده داشتم شام درست میکردم با عجله اومدم

میگه:اینو چجوری این شکلی کنم؟

اومدم مووس بگیرم توضیح بدم

گفت آهان میشه کاتش کنم اینجا پیست کنم:|

:|

 مووس گرفتم بگم یه راه بهترم هست..

گفتم بد متوجه شد

گفت:داری چرت میگی:|

دوبار قشنگ توضیح دادم که نیازیم به کات و پیست کردن متن نیست.این صفحه کوچیک این طرف بکش ببر قبل اون

گفت:اینو که خودم الان گفتم:|

هیچی دیگه برگشتم سر کار قبلیم:|