1

چندوقت پیش خاله رفته بود شکلات خریده بود با طعم"سقز کوهی"

آقا ما هرکدوم برداشتیم یه گاز زدیم بلا استثناء تف کردیم و نخوردیم:|

این جمعه ای رفتیم دیدم هنوز هستن

من:خاله تو اینارو هنوز نریختی بیرون؟؟

خاله:نه!

من:بابا بریز بیرون اینارو باور کن اینارو بهشت زهرا هم بزاری به امواتت لعنت میفرستن:))

2

داداش تازه از اردو مشهد اومده..

یعنی یه جاهایی رفتن با دوستاش که فکرنکنم خود مشهدیا هم رفته باشن!

-تااااااااازه ما رفتیم تقی آباد!

من:تقی آباد؟

-آره بابا بالاشهر مشهد..چه وضعشه شهر به این بزرگی..مثلا کرمان بالاشهرش هزار یک شب تهران تجریش زعفرانیه..چیه بابا تِقی آباد:|


3

دعوای بک زوج

+برو بابا تو هر بار از یه طرف بوم میوفتی

-خودت هر بار از یه طرف بوم میوفتی از هر طرفم بیوفتی میوفتی رومن..خسارتشم به من میزنی:)))


این داستان واقعی است:))


4

من:تو باز رفتی فیلم ترسناک دیدی بچه؟؟دوباره شبا میترسیا

داداش:نه بابا شنیدم شبا 3تا قل هوالله بخونی150تا فرشته ازت محافظت میکنن..یعنی هر قل هواللهی میشه50تافرشته..

منم برا اطمینان 4تا قل هواالله میخونم میشه200تا فرشته اتاقم پر میشه دیگه جن نمیاد میخوابم. توام امتحان کن جواب میده ها

من:|

فرشته:|

جن:|

خدا هم بابت این بشر:|