مدت هاست شاید سالیانیه که یه آرزو دارم..

اونم اینه که قبل از مردنم به قبر برم..

هفته ای دو هفته اصلا ماهی یکبار میشد تا توی یک قبر ساعتی دراز بکشم..

میدونید بنظرم آرامش بخش..

وقتی که دلت از دنیا گرفت..

وقتی گره خورد تو کارات و به هر دری زدی بسته بود..

وقتی آدما ازارت دادن به ناحق و رنجوندنت..

وقتی نمیدونستی کدوم کار درسته..

بری اونجا...

دراز بکشی..آروم میشی..

اونوقت که میفهمی چی خوبه چی بده..

میفهمی کجا اشتباه رفتی و کجا باید میرفتی و نرفتی..

دلت باز میشه از ادما..

چون یادت میوفته دیریازود گذرت به همین خونه میوفته شاید امروز شاید فرداها..

میدونید..

خیلی دلم میخواست..

میشد برم بخوابم توی قبر فکر کنم اروم شم برای خودم دعا بخونم..

ولی نمیشه..

دلیل اصلیش اینه من دخترم..

وخیلی دلایل دیگه که باز برمیگرده به دختر بودنم:)

چه خوب میشه ولی اگر میشد..


:)

Photo is kodeman@azin sobata