1
من و داداشم وقتی قرار باشه باهم غذا بخوریم قطعا دعوامون میشه..که این دو حالت داره!
یا غذا کمه و من دعوا راه میندازم که مثل آدم بخور:|کوچیک کوچیک یه جا نبلع منم هستم!و دعوامون میشه
یاغذا زیاده من سیر میشم پامیشم برم داداشم میگیرتم میگه نامرد نباش بمون باهم تمومش کنیم و دعوامون میشه:| 


2
مردم انقدردرگیرن این روزا طرف اومد از تاکسی پیاده شه به راننده گفت به سلامت
من:|
کرایه داد،گفت خیلی ممنون
من:|
راننده:مبارکت باشه:|
من:|


3

برای سومین بار از تاکسی پیاده شدم و یادم رفته کرایه بدم!
حتی مورد  داشتیم کرایه اوردم بیرون گرفتم دستم ولی یادم رفته بدم:|
خیلی داغونه اوضاعم:|


4

داشتیم با بچه ها حرف میزدیم دوستم گفت من موجودیم زیر300تومن باشه بیرون نمیرم اعتماد به نفس ندارم!
اونوقت من تو کل زندگیم کارتم چندبار فقط موجودی 300دیده که اونم موقع پرداخت شهریه بوده که به سرعت اومدن رفته!
بعد من با موجودی14هزارتومن که 5تومنش غیرقابل برداشته و حدود5تومن پول دستی میرم بیرون با دوستام!
تازه دوست دارم چیزی میخوریم واسه اونارم حساب کنم!
وجوری برمیگردم که آخرین پول کیف پولمو میدم به تاکسی(البته ادم ولخرجی نیستم!)
خیلیم خوشحال و شادو خنداندم:|
واقعا مردم چقدر اعتماد به نفسشون ضعیفه هان:|