1

اصولا ریکواستای پیج شخصیمو نگاهم نمیکنم..یا مرد آشنان و من مرد تائید نمیکنم

یا دخترن و دلم نمیخواد ریختشونم ببینم😂و یا ناشناسن یا ندیدم و نشناختم..

خلاصه که همیشه یه رقم بالاییه که نه میشه رد کرد نه قبول

امشب اتفاقی یکی از فنچای زمان دبیرستان دیدم(فنچ یعنی از لحاظ رشد منطقی در دوران کودکی و احساسی موندن)که پروفایل دونفره و..

دردسرتون ندم قبول کردم و دنبالش کردم و بلافاصله اکسپت کرد..

تمام پیج قربون صدقه پسره رفته بود هیچ(چیه این شوهراتونو انقدر تحویل می گیرید پرروشون میکنید؟:|من بی تو تمامم آسفالتم هیچم!)

حالا اینش باحال بود پست تولد 20 سالگیش زده بود انگار همین دیروز بود شمعهای یک سالگیمو فوت میکردم و...

بقیشم ربط داده بود به پسره،میخواستم بگم دمت گرم یک سالگیتم یادته؟:|از عشق به هذیون نویسی افتادین:|

به طرز عجیبی این فنچامون زودتر از همه هم مزدوج شدن و ببینیشون جوری قیافه زنای باتجربه ی جا افتاده میگیرن که میگی اینا چندتا بچه عروس کردن:|

#جوگیر_نباشیم



2

دیروز دیدم یکی از بچه های دانشگاه کلیپ گذاشته با یه پسره بعد همو میبوسن

میگم به سلامتی نامزدته؟

میگه نه هنوز داریم رسمیش میکنیم،اصلا مرز های رسمیت پیش نگاهم دریده شد:|

بعد جالبه به طرز خنده داری متوجه شدم ترم پیش که همه فکر میکردن من نامزد دارم:|چرا آخه؟

از پرتی من به مسائل و اطراف این نتیجه گرفتن؟یا احتمالا پیش خودشون فکر کردن همچین لعبتی(بخوانید داف😁) مگه میشه تور نشده باشه؟😅😎

#اعتماد_به_سقف

#دوستان_رسمی



3

به بهانه روز مردو پدر خیلی حرفا زدین بزارین منم بگم

خوبه یکم در این مواقع خوددار باشیم، تا حالا دیدین اینایی که چندسال از ازدواجشون گذشته این همه شلوغ بازی اغراق آمیز داشته باشن و از سی صد زاویه عکس بزارن؟نه!یا اونام تب تندی داشتن و از شور افتادن بعد یه مدت

یا به شعور رسیدن که زندگی شخصی عاشقانه ها و.. شخصیه وبس!(مورد داشتیم عکس از لاک زدن ناخنای پاش توسط پسره عکس گذاشته)

خطابم به روز پدرم هست،به این فکر کنید که بعضیا پدر از دست دادن..و اینکه این همه مجازی و... شلوغ بازی کنین جلو مردم چه فایده ای داره؟

و هر دو گروه بترسید از آه حسرت بترسید ازین خوش به حالش ها..(گرچه بنظر من خیلی وقتا حتی حال بهم زنه:|)

روز مادر خیلی شلوغ کردن(بگذریم نمیدونم پدراشون میدونستن عکس زناشون گذاشتن تو فضا مجازی یا نه؟:دی)

خیلیام عکس سنگ قبر گذاشتن،

قدر داشته هاتونو بدونید و لازم نیست داد بزنید.

#خصوصی_شناسی



+و در آخر،قسمت نشد یا دقیق تر لایق نبودم امسال برم اعتکاف،اونایی که حرمید این روزو یا اعتکاف،سال تحویل به یاد ماهم باشید:)