عیدتون مبارک ماه رمضان هم داره میاد و به به... همیشه عاشق ماه رمضان بودم البته تا قبل حلولش😁... اما به محض اینکه میومد تا هفته آخر

در حال آه و ناله ام😁

خیلی دلم میخواست منم روزه کله گنجشکی بگیرم.. خب ما بزرگا هیکلمون بزرگ شده قلبمون هنوز اندازه گنجیشکه. چرا فقط بچه ها روزه کله گنجشکی بگیرن؟

کلا یه سری چیزا هست برا ماها خوبه ولی میدنشون به بچه ها

مثلا همین عیدی!اقا بچه چه میفهمه پول چیه؟

پول و عیدی من جوونو خوشحال می‌کنه،منی که زندگیم کلی خرج داره!

نمونش همین امسال!

انقدر استوری گذاشتم «دستانی که عیدی می‌دهند از لبانی که تبریک عید میگویند مقدس ترند» یا «به من تبریک عید نگید من از وقتی  که دیگه کسی بهم عیدی نداد عید در من مورده »

خلاصه تلاشام نتیجه داد و دو نفر بانی شدن امسالم عید در من زنده نگه دارن! اونوقت این فنچ های فامیل هر سری که همسرم با تهدید کلت عیدی هارو میداد تا بدم به بچه ها با یه نگاه آمیخته به غم و در حالی که بچه پول به زور از دستم میکشید عید تبریک گفتم...😒

خیلی سخت بود خدا قسمت همتون کنه