1

یه همکار دارم سنش از مامانمم بیشتره روزی که اومد با یه روی خیلی خوب بود 

و خب طیق ادعای خودش 13 سال تجربه شنیون داشته! اولا دیدم خوش برخورده هی دوست داره کمک کنه

منم گفتم چرا از تجربه اش استفاده نکنم؟

ولی حقیتا کار به جایی کشید که تا میتونست کار منو تخریب میکرد و جلوی بقیه منم منم راه مینداخت

علاوه بر این که با این با زیراب منو زدن تونسته فعلا شنیونارو بگیره.. مشتری های خودمم میان براشون شنیون میزنم

تا میبینه من رفتم سراغ کاردیگه و شلوغم وحواسم نیست. پیش مشتریام زیرآب منو میزنه و میگه این کارش خوب نیست دفعه بعد بیا زیر دست خودم و...

خلاصه که من جای بچشم ولی این همه حسادت و منیت ومن من کردنشو درک نمیکنم

خدایی این نونا خوردن داره؟ 

فقط به خودم میگم این دیگه چقدر بدبخته که با منی که جا بچشم خودشو مقایسه میکنه و میخواد کارشو بدزده:|

 

2

حقیقتا من اصلا بنده خوبی نیستم

و توی بندگی انقدر داغونه کارام که هربار بهش فکر میکنم از خودم شرمنده میشم

اما همیشه تو زندگیم به خدا اعتماد دارم و داشتم و مطمئنم که هرچی پیش میاد قطعا خیر من درون کاره

 

3

چند هفته پیش ازم یه کلاههبرداری مجازی شد

هنوز یادم میافته حرصم میگیره:دی

بماند ک کلی دوندگی کردم که پیجشو ببندن یا بگیرنش که حداقل پول بقیه نخوره پول خودم هیچ 

حالا امروز اینستا یه استوری دیدم ریپلای کردم نوشته شما برنده شدید. پیام بدید واتس اپ برا دریافت هدیه

باورم نمیشه نرفتم پیام بدم دیگه:)))