چند وقت پیش رفتم دکتر پوست و بهم گفت برای فلان کار حتما یه جلسه بیا برای کربوکسی موثره هزینه ایم هم نداره ۵۰تومن. دیروز تصمیم گرفتم برم با مامان دیدم سیصد تومنی دارم و حالا ۵۰ تومن برا زیباییم طوری نیست منتهی توی اسمش شک کردم اما میدونستم به چه شکلیه دستگاهش بنابراین نگاه کردم و با واژه درما اکسی روبه رو شدم.😑 رفتم و گفتم اومدم برای درمااکسی🤦🏻

معطل شدیم و به مامان پیشنهاد دادم که اونم بره و خلاصه مامانم فرستادم..😢🤯 خب میتونید حدس بزنید چی شد یا بگم؟🙄 موقع حساب کتاب دیدم چرا یکیو به تومن نوشته ۵۰تومنو به ریال..😐 بله..یک میلیون تومن... و برگ های من بود که پاییز طور ریخت 😐😐😐

وواقعیش چه عرض کنم سیل اومد کلا همه چی برد و من بودم که تا شب افسرده بودم و اظهار غلط کردن کردم:|

 

   داداش: برام هودی میخری؟

من: باشه

_پولم داری؟

+اممم نه صفرم(بعد یادآوری دیشب)

_بدبخت بی پول من دارم🤨. با نگاه کردن به آدمایی مثل تو خداروشکر میکنم که توانمندم(حالا موجودیش خیلی باشه۵۰ تومنه) البته ناراحت نباش. تنها با شرکت در کلاسهای من میتونی به این توانایی برسی! 😐😒

 

نتیجه اخلاقی: تا وقتی درمورد خارمادر یه قضیه مطمئن نشدید کاری رو انجام ندید.۰وگرنه با یک تشابه اسمی و شکلی ۴۵۰ تومن ضرر میکنید

نتیجه اخلاقی مهم تر:پیشنهاد ندید. ضرر مالیتون به ۹۰۰تومن پول بی زبون میرسه و به ....