آدمی به روحیات وزودجوشی من با این همه کار اگر برنامه ریزی نداشته باشه واقعا داغون میشه:|

چیزی که این چند وقت تجربه کردم.. با این حال هنوز هم دست از کار تراشیدن بر نمیدارم!

هنوزم وقت پرتی زیاد دارم... دوبار از اکانت های اینستام خارج شدم

ترجیح میدم دوباره یه لیست بلند و بالا از کارام نگم براتون:|

کلا مثال Jack of all trades خود منم:|

وسط همه اینا دیروز میگفتم آخی من چهارپنج ماه داشتم خودآموز اسپانیایی یاد میگرفتم چرا ول کردم:(

:|

با وجود این همه کار وقت پرت زیاد دارم که همش تو اینستاس

دوشبه گاهی ده به بعد همزمان با کارای دیگم فیلم میبینم(خیلی وقت بود ندیده بودم)

خدایی این دیگه اتلاف وقت ولی ازونجایی که از صبح زود پامیشم تا خود شب یا تو لبتابم!(لب تاب همیشه روشنه مگر اینکه خلافش ثابت شه)

یا تو گوشی(هرثانیه کنارمه) نهایتا دو ساعتم کتاب میخونم(که با توجه به ارشد خیلی کمه) سر نمونده برام

و اینکهه آهان در اثر خم کردن بی رویه گردن ،بالا کشیدن شانه ها پشت سیستم و گوشی دچار درد در عضلات گردن و شانه هم شدم

تدریس مچازی هم خیلی وقت گیر  وعذاب آوره

گاهی از صدای گوشی ناز و قشنگم متنفر میشم:| از بس پیام میاد

ولی با این حال نمیدونم چرا ادامه میدم:|

امروز اول ترم یکیشون پیام داده تیپر گوشی من خرابه نمیتونم وارد سایت شم خانم فلانی گفته اگه نشه باید به من تماس جدا بگیرید:|

وویس فوروارد کردم برا رئیس و مسئول آموزشگاه گفتم are you kidding me Baharnareng left the group?:|

چیزی که واضحه من قراره بارها به خودم برای دردسر تراشی فحش بدم ولی دست از این کارا برنمیدارم :|

الانم برم ادامه فیلم آموزشی خودمو ببینم که از بس وسطش پیام اومد از هفت صبح تا الان تمومش نکردم و هی بک زدم تا مثلا با دقت گوش کنم:|