چندین سال پیش که از لحاظ روحی روانی اوضاع خوبی نداشتم به خدا گله نمیکردم...

یعنی یه اخلاقی داشتم میگفتم من که بنده خوبی نیستم که وقت شادی بیام پیشت وقتیم به مشکل خوردم پررو بازی در نمیارم..

گله ای نمیکنم! 

کلا مدلم این بود...

حالا هم شده حکایت پست گذاشتنم خصوصا اون پست "بیاین حرف بزنیم" 

بگذریم...

تصمیم گرفتم ازین شاخه به اون شاخه نپرم تلاشمو بردم بالا  که روی یه کار تمرکز کنم..

و نمیدونم حکمتش چیه بیشتراز همیشه دارم تو اون کار گند میزنم

واقعیتش قبلا که چندتا کار باهم میکردم تو این کار بهتر بودم..

الان فجیع گند میزم ولی به خودم میگم قوی باش قوی باش، درست میشه کم کم..

و میخوام خودمو مجبور کنم همین گند زدنامو در فضای مجازی به اشتراک بزارم..

چرا؟

چندتا پیج معروف از آدمای حرفه ای داشتم نگاه میکردم مدل ها بینظیر و بسیار زیبا..

اما هرچی پایین تر میرفتم میدیدم کارا ضعیف میشن تا جایی که از سطح الان من هم پایین تر بودن..

دروغ چرا خیلی کیف کردم و روحیه گرفتم...

و خب یه مشکل من نداشتن اعتماد به نفسه که میخوام به زوووور تقویتش کنم