1

این روزا از صبح که بیدار میشم تا شب قبل خواب گوشی دستمه و آگهی هارو بالا پایین میکنم و مینویسم..

هم من هم همسر  از لحاظ روحی خسته ایم و و نیاز داریم هرچه زودتر کار ها درست شه و پیش هم باشیم...

و این دلتنگی من یه نفر زود خسته میکنه انقدر که گاهی وقتا دلم میخواد گریه کنم

کاش کرونا بره کاش بهترین اتفاقا زود زود بیافته

 

 

2

به اون دوستم پیام دادم..

منو بلاک کرده بود بنابریان با گوشی مامانم یه پیام بهش دادم

گفتم همیشه دوستش داشتم و دارم و متاسفم برای تمام سوتفاهم هایی که پیش اومد

و متاسفم که رفتارام باعث سوتفاهم شده

و بهرحال برعکس اون من از دوستیم پشیمون نیستم و هیچکدوم ازین قضاوت هارو نداشتم..

نوشتم این سوتفاهما بخاطر مسائلی بود که من درگیرش بودم و تو بیخبر بودی و خب نه برای تو مهمه دونستنشو نه برای من دیگه بیان کردنش

و در آخر هم گفتم مامانم در جریان این قضایا نیست این پیامو هم پاک میکنم در نتیجه نیازی به پاسخ نیست. و با هرجا هستی خوش باشی رفیق خداحافظی کردم..

 

 

فردا تولد امام حسن مجتبی (علیه السلام) هستش:)

من خیلی به مهربونیشون معتقدرم..

میشه برای ماهم دعا کنید؟:)