1

دوست صمیمیم یه خواهر کوچک تر داره که از قضا همسن داداش منه..نمیدونم چی شد یبار از دهنم پرید گفتم این تکواندو کار میکنه،دیگه گیر داده همیشه حالشو میپرسه😅
یبار مامانم گفت پسرم اون دوبرابر قد تورو داره بدردت نمیخوره:))
گفت چجوری پس انقدر رشد کرده؟
گفتم این رشد طولی داشته فقط
یکم فکر کرد گفت:بگین باباش قلمه اش بزنه بزاره تو آب😶
تو آب نه نصف دیگشو بزاره شکم مامانش😂


2

دختر خالم دوسال و نیم داره یه روز لج میکنه میگه من مهد نمیرم،خالمم هرکار میکنه میبینه نه خانم لج کرده با خودش میبردش دانشگاه،
یه روز رفتن نتیجش میشه با هرروز دانشگاه رفتن
اوایل ردیف عقب مینشستن بعد دو جلسه گیر میده که حتما ردیف اولم بشینه!بعد از لحظه ای که استاد که میاد شروع میکنه به نت برداری😂
بعد یه روزم که خالم کلاس نمیره میگه:کلاس نداری؟
خالم میگه نه!
میگه دروغ نگو کلاس داری بیا بریم:|
استادا سرکلاس بهش میگن خانم کوچولو چرا مهد نمیری میگه:من دیگه مهد ترک کردم میام دانشگاه😑


3

یادتونه روزا اول استخر؟
امروز رفتم استخر خلوت بود فین پوشیدم رفتم قسمت عمیق پادشاهی میکردم برا خودم😎
عین قایق موتوریا ازین سر استخر تا اون سرش بعد مثل قایق موتوریا دور میزدم!😂


4

بچه های خالمو اوردیم جشن اون هنرپیشه هه دیر کرد یه اقایی با لباس عروسکی و فرستادن جلو یکم دست بزنه جو عوض شه گرم شه،اقا هنرپیشه نیومد ولی این اقا انواع رقص رفت کلا گرم که هیچ سالن داغ شد،
آ آ بلرزون آ آ💃💃😂