1

استاد(خیلی استاد باحالیه)خطاب به یکی از پسرا:بچه انقد حرف نزن داری عصبانیم میکنی!!!

یکی ازپسرا:این بچه مال کیه؟!:)))

_یعنی اوف برتو


2

استاد:یکی از دلایل پایدار موندن زندگیا...

_استاد مهریه است!!!

استاد:|

_جدی میگم استاد از ترس مهریه است اگه مهریه نبود من خودم به شخصه۱۰تا زن طلاق داده بودم..والا استاد..بد وضعیه :|


3

استاد:تصورکنید یه دختر خوب رو همه ویژگی هاش خوب و متعادله خوش رفتاره..

ویه دختر که اخلاقش خوب نیست زود ازکوره درمیره حرف حرف خودشه..

خب کدوموانتخاب میکنید؟

پسرا:اولی

استاد:حالافکر کنید اولی زیاد از لحاظ مالی خوب نیست اما دومی ازخانواده پولداریه..

_راستش استاد الان که فکر میکنم میبینم ما اشتبا زدیم دومی بهتره

+راست میگه استاد اصلا زن بداخلاق نباشه که زن نیست..زن خوش اخلاق میخوایم چیکار؟!

*اصن استاد صدام حسین باشه پول داشته باشه من راضیم

_قربون داداش مبارکه خودم کت دامادیتو بپوشم واست

*مرسی داداش ان شاالله نفر بعدی خودتی..

استاد:

|:


+بازهم:دی