1

آخره ترمه یکی از پسرا هنوز کتاب نگرفته:|

استاد:آروین تمرینات کو؟؟

-استاد راستش من صبحی نصفشونو حل کردم یادم رفت کتاب بیارم

+آره استاد کتابشو تو کتاب فروشی جاگذاشته:))

استاد:اینم برگت

-این برگه کیه چقدم بد خطه!!اا برگه خودمه؟؟ههههه نوشتهplease dont copy:))

2

ما توی کوچمون سه تا خونه است و ازقضا خیلی با هم صمیمی هستیم..

امسال رفته بودن پیاده روی کربلا..یه شب تولدی بود ما صبحش مراسم داشتیم داشتیم سیب زمینی پوست میکندیم

آقای ف:یعنی نمیدونید من کوفه بودم گفتم مسلم من الان میفهمم کوفه به تو چی گذشت چجوری بی یار ویاور بودی

منم لب مرز یه اتوبوس رفیق داشتم الان یکه و تنهام..:))

آقای گ:بنده خدا تو لب مرز ول کردی رفتی..وقتی تو کنار ضریح الغوث الغوث میکردی من تو خیابونا دنبال زن وبچه مردم بودم گم نشن!


3

یک جلسه غیبت کردم یکی از کلاسارو فقط:|

استاد:به به خانم جلسه قبل نبودید

-کجا بودی کلک؟؟:|

+استاد حتما داشته یه جا نقشه شورش میریخته:|

*last seen long time ago:)))


4

استاد وارد کلاس شد

پسراا:استاد باز اشتبا زدین!

استاد:نخیر امروز دیگه درست اومدم(کلاسا کنار همن همیشه اشتباهی کلاسو میره استاد:دی)

پسرا:نه استاد بیاین بریم دیگه کلا ما هم اشتباه اومدیم

استاد:چرا اون جلسه ای نیومدین سر کلاس؟؟

یکی از پسرا:استاد خسته بودیم دلمون نخواست

استاد:(در حال خنده)بچه ها این میوفته:)))



+یکم زیادی پستش بی مزست فک کنم:|